tirsdag 22. mars 2011

Beste bilde

Det var alle fem kategorier, det var veldig gøy og lærerikt å jobbe med denne oppgaven og jeg lærte kameraet bedre å kjenne. Jeg syns nesten det var litt dumt at vi bare kunne ha 10 bilder til sammen, for jeg fikk så mange bra bilder som jeg ville hatt med, men jeg angrer ikke på at jeg valgte de bildene jeg valgte.
Den siste delen av oppgaven gikk ut på å velge favoritt bilde, eller det beste bilde, det var antagelig det vanskeligste, men jeg valgte til slutt dette bilde:
Lukkertid: 1/1000
Blenderåpning:
f/5,6
ISO:
400
Jeg valgte dette bilde som det beste bilde, det er tatt med et Nikon D90 kamera. Jeg tok det når jeg var på hytta og var ute og spaserte litt for å finne bilder til de fem kategoriene da jeg stoppet og så mot dette fjelle, jeg fikk en sånn 'wow, så fantastisk' følelse og bare måtte ta bilde av det. En annen grunn til at jeg liker det er ar det ser litt ut som et landskaps maleri, og jeg var veldig heldig med lyset syns jeg, det inneholder også noe av det jeg liker aller best, nemelig snø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar