torsdag 5. mai 2011

Trollsk natur

I denne oppgaven valgte jeg å ha en egendefinert kategori. I disse bildene har jeg prøvd å få fram det litt trolske og overnaturlige i vår natur, at det kansje er spor av det overnaturlige hvis vi bare ser godt nok etter.



Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO: 




Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO: 


Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO: 




Ideen til dette bildet er egentlig gress og landskap, men vanlig gress ser jo ikke slik ut. Det jeg har tatt bilde av er egentlig mose, jeg tok bildet i en vinkel som gjorde at det så litt ut som et slags fantasi aktig landskap. Jeg har redigert bilde i Bridge hvor jeg gjorde bilde kaldere og forsterket grønnfargen litt slik at det skulle se mer ut som landskap enn som mose.

Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO: 



Inspirasjonen min til dette bilde er "de vi ikke vet finnes". Hva jeg mener med det er, det bor kansje noen små overnaturlige vesener i naturen som vi ikke vet finnes. Jeg syns det så ut som om pinnen var blitt bøyd i en sirkel av en liten person. Dette bilde er også redigert i Bridge, hvor jeg har gjort det mørkere for at de lyse greinene skal komme mer frem, jeg har også cropet bilde slik at pinnen med snurren kommer nærmere det gyllne snitt.

Lukkertid: . Blenderåpning: , ISO: 





Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO: 


Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO: 


Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO 




Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO: 





Lukkertid: , Blenderåpning: , ISO: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar